joi, 17 decembrie 2009

Diferente


Discutam zilele trecute cu bunicii mei despre diferente.Intre ei diferenta de varsta este de 11 ani, insa niciodata nu a constituit un impediment in relatia lor.
Au 45 de ani de casatorie si asteapta nerabdatori "Nunta de Aur" :).
Bunica zice ca "atata timp cat exista intelegere, varsta, inaltimea, nationalitatea...nu mai conteaza".
Discutia a decurs ok pana cand am ajuns la relatiile intre persoanele de acelasi sex. Ne-am contrazis minute bune. Cand vorbeam de homosexuali, parca le vorbeam de dracu' :)). Tineau tot timpul sa precizeze ca Dumnezeu a lasat pe pamant femeia si barbatul. Ca "astia de se pupa barbat cu barbat si femeie cu femeie ar trebui impuscati"! Nu m-am putut abtine si-am inceput sa critic Biblia si-atat mi-a trebuit! Ce e comic, e faptul ca au inceput sa ma suspecteze si pe mine ca as fi "din aia" ca prea le iau eu apararea =)). Am dus ceva munca de lamurire cu ei...dar degeaba!
I-am lasat cu ideile lor discriminatorii si m-am intors acasa.
Lasand la o parte mica altercatie pe care-am avut-o cu bunicii, constituie diferentele de varsta, inaltime...o problema intr-o relatie de cuplu?
Din punctul meu de vedere, aceste amanunte n-au nici o importanta si palesc in fata sentimentelor sincere si curate, dar aceste sentimente se diminueaza in timp si-aici cred ca intervine problema.Ajungi sa-i descoperi partenerului defectele pe care la inceput nu le vedeai (sau de care nu-ti pasa) si nu esti capabil sa i le accepti! Ti-e greu sa-i tolerezi defectele.
Referitor la diferenta de varsta, cica partenerii ar trebui sa fie de varste apropiate.Prostii!!! Cine a inventat regula asta?!?! Eu sunt de parere ca iubirea nu are varsta :). Important este sa nu se ajunga la o relatie "parinte-copil". Atunci, DA! Chiar e o problema. Este posibil ca partenerul mai varstnic sa incerce sa il dirijeze si sa il controleze pe celalalt, sa considere ca el intotdeauna are dreptate, ca el stie ce e bine si ce-i rau pentru ca deh, are experienta.
Cunosc un caz in care diferenta dintre parteneri este de 20 si ceva de ani (el fiind mai in varsta). Sambata seara, ea isi dorea sa iasa in club, sa se distreze. El, obosit dupa o saptamana de munca, doreste sa-si petreaca seara linistit, acasa, ascultand muzica in surdina. Au avut multe discutii si conflicte pe tema asta. Pana la urma au ajuns la o intelegere. O sambata si-o petrec acasa, in liniste si-o sambata in club. Deocamdata le e bine asa...dar vor reusi sa respecte pactul acesta toata viata? Indoi-m-as! :)
Pana la urma varsta nu este un factor de luat in seama intr-o relatie, atata timp cat gasesti o unda de comunicare comuna.
Priviti aceste poze.Vi se par nefericiti?Mie nu... :)
Demi Moore si iubitul sau cu 15 ani mai tanar, Ashton Kutcher ;)

Celine Dion si Rene Angelil (26 ani diferenta)

O sa vorbesc si despre diferenta de inaltime care pentru mine chiar e o problema.
Sunt miniona si-o sa traiesc cu complexul acesta de inferioritate toata viata (cred). Sau poate ca o sa ma obisnuiesc cu ideea in momentul in care voi gasi un om pe care sa-l iubesc si care sa ma iubeasca asa cum sunt. Cam greu...De ce este atat de dificil? Pai pentru ca intotdeauna m-au atras baietii/barbatii foarte inalti, desi eu am un metru si-o speranta de a creste. Da' nu mai discut despre acest tip de diferenta, doar priviti pozele...:) Se pare ca pentru unii inaltimea chiar nu constituie o problema :D. Chinezul Bao Xishun (2,36m) si sotia sa (1,68m)
Eva Longoria ( 34 ani, 1.57 m) si Tony Parker (27 ani, 1.88 m)
- diferenta si de varsta si de inaltime :)

Sunt de parere ca polii opusi se atrag, se completeaza reciproc.Sustin teoria potrivit careia contrastele se atrag :). Dar,sa excludem cazurile "Rocker + Manelista = Love" ca asta clar e iubire imposibila :)).
Cum ar fi daca la cat de colerica sunt eu, as avea un iubit/sot la fel de coleric??? Pai ne-am sparge capetele unul altuia! =))=)) Sau...daca am avea amandoi aceeasi inaltime? Pai cine-ar schimba un bec in casa? =))=)) N-ar fi ok, nu? :D Hai, dati-mi dreptate, va rog!!! =))=))=))

As mai avea multe de spus despre acest subiect,dar v-am plictisit destul :).


Kissulici!!! :*:*:*

Un comentariu:

  1. Sunt de acord cu tine, in dragoste nu exista diferente:D...bn doar ce-ai punctat tu, rocker+manelista=NEVER!! God bless us all!!!

    Cat despre tema cu homosexualitatea, batranii nostrii, ce sa le mai ceri?...eventual sa nu se mai uite la OTV!!!Eu am avut o problema cu chestia asta, am vorbit cu mama,dar ea bineinteles avea si sustinea cu tarie principiile ei....asemanatore cu cele ale bunicilor tai....of...

    Traim in Romania,si nu-mi mai scrie tastatura!!!!

    RăspundețiȘtergere