sâmbătă, 16 ianuarie 2010

"In viata risipim ani, iar la moarte cersim clipe!"

Cu totii avem mici sau mari probleme...Cu totii avem momente bune si mai putin bune...Cu totii gresim.Unii invata din greseli, altii nu...Cu totii suferim la un moment dat...Cu totii plangem...Cu totii radem etc...etc...etc... Dar cati dintre noi pretuiesc viata? DA! Viata asta pe care unii o numesc c*r*a, viata asta atat de complexa, de nedreapta.Este al dracului de scurta, e imprevizibila, dar e frumoasa daca stii sa vezi si partea buna a lucrurilor.
Pretuiti fiecare clipa, bucurati-va de lucrurile aparent marunte cum ar fi un zambet, o imbratisare, o zi insorita de primavara, o plimbare in parc, un rasarit, un cer senin, o privire... Bucurati-va ca traiti! V-ati gandit cati oameni care sufera de boli incurabile se roaga sa mai traiasca? Si noi ce facem???!!! Ne risipim viata plangandu-ne de mila, facandu-ne nu stiu cate griji cand de fapt ar trebui sa profitam de fiecare moment, sa traim fiecare zi ca si cum ar fi ultima.

Am pierdut un om drag. De fapt, nu l-am pierdut. El va ramane vesnic viu in sufletul si in gandul meu. Stiu ca de acolo, de unde este, imi va da tot timpul curajul si puterea de care am nevoie, la fel cum a facut-o si pana acum. N-am apucat sa-ti multumesc pentru tot sprijinul pe care mi l-ai oferit, dar o fac acum, si stiu ca nu este prea tarziu pentru ca ma auzi, oricum.
Melodia ta preferata...


Michael Nyman - The Heart Asks Pleasure First
Asculta mai multe audio Muzica


Candva ne vom revedea, acolo sus, iar voi, nu lasati viata sa treaca pe langa voi si daca simtiti ca nu e frumoasa, faceti-o voi frumoasa. Credeti-ma! Chiar aveti puterea aceasta!

5 comentarii:

  1. Al dracului de bine punctat! :(

    Imi pare rau...

    Nu a mai ramas nimic de spus...! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. toti ne confruntam la un moment dat cu aceasta problema-decesul unei persoane dragi dar important e sa ne dam seama cum si-ar dori omul respectiv sa ne vada.in niciun caz nu si-ar fi dorit sa ne vada tristi asa ca viata merge inainte.sa fim optimisti.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai ft mare dreptate John. Freud zicea : " Daca vrei sa dobandesti puterea de a suporta viata, fii gata sa accepti moartea". Asta este...Viata merge inainte oricum!
    Te pup si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=_aW0FGJlzNo

    >:d<

    RăspundețiȘtergere